Obecnie paczki wysyłamy tylko i wyłącznie na terenie Polski.
Zamówienia są wysyłane w ciągu 1-21 dni roboczych od momentu zakupu.
W większości przypadków zamówienia wysyłane są w ciągu tygodnia.
Dostępność produktu i czas wysyłki mogą się różnić w zależności od wybranego produktu.
Koszty wysyłki są obliczane na podstawie wagi i rozmiaru zamówienia oraz wybranego sposobu dostawy.
Dostępne opcje wysyłki i ich koszty są wyświetlane w koszyku.
Zamówienia są wysyłane za pośrednictwem kuriera InPost lub DPD.
W przypadku większych zamówień lub zamówień spersonalizowanych czas realizacji może ulec wydłużeniu.
W okresie świątecznym czas realizacji i dostawy może ulec wydłużeniu.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany polityki wysyłki / dostawy bez uprzedniego powiadomienia.
Jeżeli wystąpi błąd w cenie (klient powinien w granicach prawa konsumenta zrozumieć powstały błąd), sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia i odmówienia sprzedaży produktów z błędnymi cenami.
Jeśli w jakikolwiek sposób nie jesteś zadowolony z produktu, VERKOI daje ci 14 dni na zwrot produktu.
Twoje przedmioty muszą być w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu.
Wymiana darmowych przedmiotów lub produktów bonusowych jest niemożliwa. Jeśli taki produkt zostanie zwrócony, nie otrzymasz za niego żadnej rekompensaty pieniężnej ani materialnej.
Możesz zwrócić dowolny produkt, o ile jest w tym samym stanie i opakowaniu, w jakim został do Ciebie wysłany w ciągu 14 dni od otrzymania produktu na adres paczkomatu: WXN01M, ul Marii Konopnickiej 18, przy sklepie Dino, 72-510 Wolin.
Nie akceptujemy wymian.
Jeżeli towar dotarł do Ciebie uszkodzony skontaktuj się z nami poprzez formularz na stronie Kontaktu, bądź e-mail verkoi.shop@gmail.com.
Niestety ze względu na delikatną naturę naszych świec, produkty mogą czasami dotrzeć uszkodzone z powodu obsługi pocztowej, jeśli zostaną upuszczone w transporcie, skontaktuj się z nami poprzez formularz na stronie Kontaktu, bądź napisz do nas na adres verkoi.shop@gmail.com, a my z przyjemnością wyślemy towar zastępczy.
Jeśli Twój zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie automatycznie zwrócony przy użyciu pierwotnej metody płatności.
Pamiętaj, że przetworzenie zwrotu przez Twój bank lub firmę obsługującą kartę kredytową może zająć trochę czasu.
Prawo do otrzymania zwrotu jest ważne w przypadku stwierdzenia, że produkty zostały uszkodzone, wadliwe lub były niekompletne w momencie dostawy. Zastrzegamy sobie prawo do niewielkich różnic w kolorach i detalach produktu. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące tych różnic, zalecamy skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta przed złożeniem zwrotu. Niewielkie różnice w detalach produktu i niewielkie zmiany kolorów nie uzasadniają reklamacji.
Jakość produktu w stosunku do zapłaconej ceny przyczyni się do ustalenia, czy produkt kwalifikuje się do zwrotu.
Aby otrzymać zwrot pieniędzy, wyślij produkt do VERKOI oraz skontaktuj się z nami. Ważne jest abyś dostarczył nam wystarczających informacji o powodach zwrotu produktu.
Należy spodziewać się 2-3 tygodni zanim VERKOI przetworzy Twoją prośbę i zwróci Ci pieniądze.
Pamiętaj, że jeśli paczka zwrotna zaginie w drodze do VERKOI, otrzymasz rekompensatę tylko wtedy, gdy posiadasz numer przesyłki.
Jeśli nie odbierzesz zamówienia i zostanie ono zwrócone do VERKOI, zwrócimy Ci pieniądze za koszt zamówionych przedmiotów, bez kosztów przesyłki.
Możesz ponownie dokonać zamówienia w sklepie.
Aby otrzymać zwrot pieniędzy, wyślij produkt do VERKOI na adres paczkomatu: WXN01M, ul Marii Konopnickiej 18, przy sklepie Dino, 72-510 Wolin, oraz skontaktuj się z nami.
Należy spodziewać się 2-3 tygodni zanim VERKOI przetworzy Twoją prośbę i zwróci Ci pieniądze.
Kupując produkty z wyprzedaży, klient jest świadomy, że są to produkty wyprzedażowe, co może oznaczać, że posiadają one pewne niedoskonałości, tj. ruszające się główki, wystający knot, dziurki od powietrza itp., co jest uwzględnione w obniżonej cenie.
Dokonanie zakupu oznacza akceptację powyższych warunków.