wysyłka

POLSKA

Obecnie paczki wysyłamy tylko i wyłącznie na terenie Polski.

CZAS DOSTAWY

Zamówienia są wysyłane w ciągu 1-21 dni roboczych od momentu zakupu.

W większości przypadków zamówienia wysyłane są w ciągu tygodnia.

Dostępność produktu i czas wysyłki mogą się różnić w zależności od wybranego produktu.

kOSZTY WYSYŁKI

Koszty wysyłki są obliczane na podstawie wagi i rozmiaru zamówienia oraz wybranego sposobu dostawy.

Dostępne opcje wysyłki i ich koszty są wyświetlane w koszyku.

WYSYŁKA

Zamówienia są wysyłane za pośrednictwem kuriera InPost lub DPD.

DODATKOWE INFORMACJE

W przypadku większych zamówień lub zamówień spersonalizowanych czas realizacji może ulec wydłużeniu.

W okresie świątecznym czas realizacji i dostawy może ulec wydłużeniu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany polityki wysyłki / dostawy bez uprzedniego powiadomienia.

Jeżeli wystąpi błąd w cenie (klient powinien w granicach prawa konsumenta zrozumieć powstały błąd), sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia i odmówienia sprzedaży produktów z błędnymi cenami.

zwroty i refundacje

Należy pamiętać, że nasze świece są wykonane ręcznie i mogą różnić się wyglądem i kolorem, a także w pewnym stopniu rozmiarem i/lub wysokością.

Jeśli w jakikolwiek sposób nie jesteś zadowolony z produktu, VERKOI daje ci 14 dni na zwrot produktu.

Twoje przedmioty muszą być w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu.

Wymiana darmowych przedmiotów lub produktów bonusowych jest niemożliwa. Jeśli taki produkt zostanie zwrócony, nie otrzymasz za niego żadnej rekompensaty pieniężnej ani materialnej.

zWROTY

Możesz zwrócić dowolny produkt, o ile jest w tym samym stanie i opakowaniu, w jakim został do Ciebie wysłany w ciągu 14 dni od otrzymania produktu na adres paczkomatu: WXN01M, ul Marii Konopnickiej 18, przy sklepie Dino, 72-510 Wolin.

WYMIANA

Nie akceptujemy wymian.

Jeżeli towar dotarł do Ciebie uszkodzony skontaktuj się z nami poprzez formularz na stronie Kontaktu, bądź e-mail verkoi.shop@gmail.com.

uSZKODZONY TOWAR

Niestety ze względu na delikatną naturę naszych świec, produkty mogą czasami dotrzeć uszkodzone z powodu  obsługi pocztowej, jeśli zostaną upuszczone w transporcie, skontaktuj się z nami poprzez formularz na stronie Kontaktu, bądź napisz do nas na adres verkoi.shop@gmail.com, a my z przyjemnością wyślemy towar zastępczy.

PRZETWARZANIE

Jeśli Twój zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie automatycznie zwrócony przy użyciu pierwotnej metody płatności.

Pamiętaj, że przetworzenie zwrotu przez Twój bank lub firmę obsługującą kartę kredytową może zająć trochę czasu.

ZWROTY PIENIĘDZY

Prawo do otrzymania zwrotu jest ważne w przypadku stwierdzenia, że produkty zostały uszkodzone, wadliwe lub były niekompletne w momencie dostawy. Zastrzegamy sobie prawo do niewielkich różnic w kolorach i detalach produktu. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące tych różnic, zalecamy skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta przed złożeniem zwrotu. Niewielkie różnice w detalach produktu i niewielkie zmiany kolorów nie uzasadniają reklamacji.

Jakość produktu w stosunku do zapłaconej ceny przyczyni się do ustalenia, czy produkt kwalifikuje się do zwrotu.

Aby otrzymać zwrot pieniędzy, wyślij produkt do VERKOI oraz skontaktuj się z nami. Ważne jest abyś dostarczył nam wystarczających informacji o powodach zwrotu produktu.

Należy spodziewać się 2-3 tygodni zanim VERKOI przetworzy Twoją prośbę i zwróci Ci pieniądze.

UTRACONE ZWROTY LUB NIEODEBRANE ZAMÓWIENIA

Pamiętaj, że jeśli paczka zwrotna zaginie w drodze do VERKOI, otrzymasz rekompensatę tylko wtedy, gdy posiadasz numer przesyłki.

Jeśli nie odbierzesz zamówienia i zostanie ono zwrócone do VERKOI, zwrócimy Ci pieniądze za koszt zamówionych przedmiotów, bez kosztów przesyłki.

Możesz ponownie dokonać zamówienia w sklepie.

WYPRZEDAŻE

REKLAMACJA

Zakupy dokonane na wyprzedaży nie podlegają reklamacji. Klient, decydując się na zakup produktów objętych wyprzedażą, akceptuje, że mogą one posiadać niedoskonałości lub wady.

ZWROTY PRODUKTÓW I PIENIĘDZY

Zwrot zakupionych na wyprzedaży produktów jest możliwy, jednak koszty zwrotu ponosi klient.
Możesz zwrócić dowolny produkt, o ile jest w tym samym stanie i opakowaniu, w jakim został do Ciebie wysłany w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

Aby otrzymać zwrot pieniędzy, wyślij produkt do VERKOI na adres paczkomatu: WXN01M, ul Marii Konopnickiej 18, przy sklepie Dino, 72-510 Wolin, oraz skontaktuj się z nami.

Należy spodziewać się 2-3 tygodni zanim VERKOI przetworzy Twoją prośbę i zwróci Ci pieniądze.

ŚWIADOMOŚĆ NIEDOSKONAŁOŚCI

Kupując produkty z wyprzedaży, klient jest świadomy, że są to produkty wyprzedażowe, co może oznaczać, że posiadają one pewne niedoskonałości, tj. ruszające się główki, wystający knot, dziurki od powietrza itp., co jest uwzględnione w obniżonej cenie.

Dokonanie zakupu oznacza akceptację powyższych warunków.